O nama
U okviru osnovne djelatnosti “LABIN STAN” d.o.o. kao upravitelj u ime vlasnika nekretnina organizira redovno održavanje zajedničkih dijelova i uređaja, obavlja povremene i godišnje preglede nekretnina, utvrđuje visinu zajedničke pričuve, osigurava zajedničke dijelove i uređaje od rizika, zastupa suvlasnike pred sudom i drugim tijelima državne vlasti te obavlja ostale poslove po osnovi odluka vlasnika čiji vlasnički dijelovi prelaze 50% ukupne vrijednosti vlasničkih dijelova.
Osim redovnog održavanja “LABIN STAN” , na zahtjev i uz pristanak većine obavlja i poslove izvanrednog održavanja zgrada te u tu svrhu izrađuje troškovnike, prikuplja ponude , ugovara radove , osigurava kreditna sredstva i nadzire radove.
Trenutno na upravljanju ima oko 250.000 m2, a upravlja stambenim fondom Grada Labina i Općine Raša.
Struktura poduzeća
Ured direktora:
Direktor: Dolores Sorić dipl. oec.
dolores@labinstan.hr
Silvija Muškinja dipl.prav.
silvija@labinstan.hr
Financijska služba:
Voditelj: Tatjana Juričić
tatjana@labinstan.hr
Bernarda Černjul
bernarda@labinstan.hr
Članovi skupštine
- Elvino Kršulja
- Alenka Verbanac
- Dorino Rajković
- Darko Martinović
- Serđo Mandić
Misija i vizija
Misija
Misija poduzeća je trajno poboljšanje kvalitete života stanovnika Grada Labina promicanjem politike održavanja stambenih zgrada po sljedećim kriterijima:
- sigurnost
- funkcionalnost
- trajnost
- ekološka vrijednost objekta
- privlačnost
- najbolji omjer cijene i kvalitete
Vizija
Nastaviti započetu tradiciju poslovanja, te biti prepoznatljiv po primjeni najbolje prakse s područja održavanja stambenih zgrada.Politika kvalitete
Labin Stan d.o.o. je poduzeće za upravljanje nekretninama u 100% vlasništvu Grada Labina.
U okviru osnovne djelatnosti “LABIN STAN” d.o.o. kao upravitelj u ime vlasnika nekretnina organizira redovno održavanje zajedničkih dijelova i uređaja, obavlja povremene i godišnje preglede nekretnina, utvrđuje visinu zajedničke pričuve, osigurava zajedničke dijelove i uređaje od rizika, zastupa suvlasnike pred sudom i drugim tijelima državne vlasti te obavlja ostale poslove po osnovi odluka vlasnika čiji vlasnički dijelovi prelaze 50% ukupne vrijednosti vlasničkih dijelova.
Uprava Labin Stan d.o.o. opredijelila se za sustav upravljanja kvalitetom koji nas obvezuje na utemeljenje naših poslovnih procesa i usluga na načelima kvalitete, čime se ujedno opredjeljujemo i usmjeravamo ka postizanju zadovoljstva naših korisnika usluga ispunjavanjem njihovih zahtjeva, obvezujemo se na ispunjavanje zahtjeva zakonske regulative i zahtjeva naših vlasnika.
U ostvarivanju postavljenih ciljeva Uprava Labin Stan d.o.o. opredjeljuje se za:
- kontinuirani nadzor nad kvalitetom naših usluga,
- redovito praćenje i mjerenje te stalno unapređivanje razine poslovanja,
- praćenje, mjerenje i stalno unapređivanje zadovoljstva korisnika usluga kao temeljne mjere kvalitete usluga,
- stalno stjecanje i primjenu novih znanja i metoda upravljanja,
- stalnu edukaciju zaposlenika.
U još boljoj suradnji s našim korisnicima usluga te unutarnjim poboljšanjima u organizaciji i radu Labin Stan d.o.o. želi:
- stalno unapređivati kvalitetu poslovanja,
- kontinuirano razvijati obim poslovanja,
- kontinuirano povećavati učinkovitost poslovanja.
Vrijedan instrument kojim Labin Stan d.o.o. neprestano poboljšava kvalitetu usluga jesu smjernice i sugestije naših korisnika, vlasnika i drugih zainteresiranih strana te vlastitih zaposlenika. Labin Stan d.o.o. će ustrajati u redovitim inovacijama i nadzoru kvalitete usluge te trajnom poboljšanju kvalietet usluga, kao i poticanju zaposlenika i drugih zainteresiranih strana da kreativno djeluju na poboljšanje odnosa prema našim korisnicima.
Naknade štete
IZVADAK IZ PRAVILNIKA O RADU OD 10.12.2004.
Članak 69.
Radnik koji na radu ili u svezi s radom namjerno ili iz krajnje nepažnje uzrokuje štetu poslodavcu, dužan je štetu naknaditi.
Članak 70.
Ako štetu uzrokuje više radnika, radnik odgovara za dio štete koju je uzrokovao.
Ako se za svakog radnika ne može utvrditi dio štete koju je uzrokovao, smatra se da su svi radnici jednako odgovorni i štetu naknađuju u jednakim dijelovima.
Članak 71.
Ako radnik pretrpi štetu na radu ili u svezi s radom, poslodavac je dužan radniku naknaditi štetu po općim propisima obveznog prava.